Easy Payment Plan (for pre-order items only)

You do not have to be worried if you think you cannot afford to buy SPANX. Because, for now on I provide an easy payment plan where you can pay in monthly instalment. Start with deposit payment for only RM50 and you can pay the rest in monthly instalment-depends on how long you need. However, the item will be post only after you finish the full payment :)

Wednesday, September 8, 2010

Barang dah post

Alhamdulillah barang2 ASSETS dah selamat di poskan pada Isnin yang lepas. saya dah email tracking num masing2..saya menggunakkan pos express so please check your status here.. please rapatkan setiap num tracking num tu year.if ade space mmg system tak recognize..

di sini saya nak minta ampun n maaf kepada Izyan Wajiha kerana telah post ke alamat yang salah.ehh bukan salah salah teros.means die tukar alamat, tapi saya tak perasan saya pergi bubuh alamat yang lama jugak..ampun yea yann..huuu..so di masa hadapan dah tau chek msg FB betui2 lain kali.hihi

Thanks pada semua yang telah membeli barangan dari saya..saya harap sangat anda semua berpuas ati dengan product2 tersebut..if rasa2 bagus boleh la tolong promotekan yea.heee..

okay semua..SELAMAT MENYAMBUT LEBARAN YANG BAKAL TIBA. MAAF ZAHIR DAN BATIN.. :)

3 comments:

Izyan W

hehe kerry..takpelah. yan pun salah pergi bagi 2 address pulak..hehe.kejap lagi BIL yan bwk barang2 tu kat yan.tak sabar nak pakai.hehehe.tqvm kerry, slamat hari raya!!...

 

Copyright © SPANX || ASSETS || LEONISA || WACOAL. Designed by Whitey Mommy